Consumul de visine este benefic pentru inima



Data 28-10-2011, categoria Sanatate

Consumul de visine este benefic pentru inima




Consumul de visine este benefic pentru inima

Potrivit publicatiei passionsante.be, consumul zilnic de visine proaspete, uscate sau sub forma de suc este benefic pentru sanatatea cardiovasculara. Trei studii, trei concluzii identice: cine mananca in fiecare zi o cantitate de visine actioneaza pozitiv asupra sanatatii inimii si arterelor.


Astfel ca cercetarile, desfasurate de oameni de stiinta de la diferite universitati americane, au facut obiectul unor articole difuzate intr-o editie a FASEB Journal, publicatie a Federatiei societatilor americane de biologie experimentala. Primul studiu stabileste ca un consum zilnic, timp de o luna, a 250 ml de suc de visine scade semnificativ procesele inflamatorii la persoanele supraponderale sau obeze, potrivit AGERPRES.  



» Asigurare Auto Online - Comanda acum si ai 10% REDUCERE!

  0 (0 voturi)
Nume / Nickname:


Adresa email:


Introduceti comentariul dumneavoastra legat de aceasta stire, cerem parerea dumneavoastra pentru ca ne intereseaza! Ia atitudine!

  » cod nou


Urmareste-ne si pe FaceBook

Investigatii

Cea mai veche rezervatie naturala din Romania, distrusa de un singur om
Cea mai veche rezervatie naturala din Romania, distrusa ...
Padurea Letea, ce mai veche rezervatie naturala din Romania a fost distrusa de catre un barbat ...

Diverse

Robotii, luptatori impotriva poluarii
Robotii, luptatori impotriva poluarii
Oamenii de stiinta europeni au scos din laborator si au inceput sa testeze in situatii reale ...

Diverse

Figurant in Transformers 3 se alege cu despagubiri de 18,5 milioane USD
Figurant in Transformers 3 se alege cu despagubiri ...
Familia unei femei care a ramas cu afectiuni la nivelul creierului in urma unui accident de ...

International

Hillary Clinton: Statele Unite au atacat site-urile al-Qaida
Hillary Clinton: Statele Unite au atacat site-urile al-Qaida
In cadrul unui eveniment oficial, Hillary Clinton, Secretar de stat al SUA, a facut o declaratie ...

Sanatate

21% din populatia urbana nu a apelat la servicii medicale in ultimul an
21% din populatia urbana nu a apelat la ...
Pe langa acestia, aproape un sfert din participantii la studiu (24%) au mers o singura data ...

Afaceri

Afaceri si management la feminin - o perspectiva feminina asupra mediului de afaceri romanesc
Afaceri si management la feminin - o perspectiva ...
Conferinta "Afaceri si management la feminin" va avea loc la sediul SNSPA (strada Povernei, numarul 6, ...

Sport

BCR Leasing Rally Team lupta in Raliul Moldovei pentru pastrarea pozitiei de lider in campionat
BCR Leasing Rally Team lupta in Raliul Moldovei ...
Echipajele BCR Leasing Rally Team vor lua startul in Raliul Moldovei cu obiectivul de a acumula ...

Afaceri

Literele volumetrice premium si comenzile de outdoor cresc vanzarile Headprint.ro in 2012
Literele volumetrice premium si comenzile de outdoor cresc ...
 Headprint.ro, cu sediul in Bucuresti, este unul dintre "jucatorii" importanti pe piata de print digital, cat ...

Monden

Tudor Chirila: Rockul e necesar pentru formarea unei educatii corecte
Tudor Chirila: Rockul e necesar pentru formarea unei ...
Matinalul Rock FM realizat de Lucian Boariu a avut miercuri inca un invitat special: Tudor Chirila ...

Meteo in Romania

Arad - 16 C°
Bacau - 15 C°
Botosani - 14 C°
Braila - 17 C°
Brasov - 1 C°
Bucharest - 15 C°
» Toate orasele

Curs valutar

pentru data de 24-05-2012
EUR 4.4662 lei
USD 3.5538 lei


Link-uri recomandate:

Inregistrari domenii | Web Design Timisoara | Cazare eforie nord doar la Vila La Famiglia | Maria House va ofera Proiecte case | Bijuterii Argint | Dresaj Caini | Inele argint | Halkidiki, Kassandra, Sithonia, Mount Athos | Telefoane Dual Sim | Ceasuri | Calculatoare Second Hand | Statii radio, statie radio CB | Slabire si ingrasare cu Herbalife | traduceri engleza romana | Carucioare copii la oferta | cool math games | cool math games | Justin Bieber Baby | Printuri

GoldenLinks
inchide

Vrei sa fii informat? Daca doriti sa primiti pe email cele mai INTERESANTE stiri, citate celebre, revista presei, METEO si multe altele abonati-va la newsletter ATITUDINEA.




Daca ai un cont de FaceBook da LIKE la pagina noastra!!!